TRADUCTOR D ´IDIOMES

TRADUCTOR D ´IDIOMES

Translate

dimarts, 7 de març del 2017

2017- 8 de Març Dia MUNDIAL DE TOTES LES DONES


8 de Març 2017- Dia internacional   MUNDIAL DE TOTES LES DONES 

Una dona davant del mirall 
Dona: Bon dia! com em veus avui?

Mirall: Depèn ...

Dona: depèn de qué ?

Mirall: Del que tu vulguis que jo vegi

Dona: No t'entenc

Mirall: Aquest és el problema ... no vols entendre el que realment veus en mi.    Vols que et digui el que jo veig? ... O vols que et digui el que tu veus? 
Dona: Pots explicar-me les dues imatges?

Mirall. Si

Dona. Doncs que és el que jo veig ?, va explica't ... li pregunta desafiant i una mica cabrejada ... 

Mirall: El que tu veus cada matí es a una dona que ha de passar una bona estona davant del mirall (o sigui debant meu) buscant una aprovació, que si el vestit em quedi bé, que si em sembla veure una arruga nova, un cabell blanc que no sabia ... una dona que lluita per estar guapa per si i per als altres cada dia ...

Dona: I que veus tu?

 
Mirall: Una persona molt humana, meravellosa, que es preocupa més pels altres que per ella mateixa, lluitadora, que ha estat capaç d'aixecar a una Família, amb un cor ple de bondad, persistent, incansable ... una dona bella, obstinada a no reconèixer que és irrepetible I ÚNICA. 


Comença a veure la teva vida i la teva imatge amb els ulls del cor ... i descobriràs que ets bella sense importar els anys, els cabells blancs, ni les arrugues ...





Aquesta informació pertany al blog http://enrocalacuina.blogspot.com/
Desitjo que t´agradi, petonets Susanna

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Hola i benvinguts, moltes gràcies pel comentari i la visita , sempre els llegeixo encara que no pugui contestar a tots, però si tens algun dubte no deixis de preguntar,i et contestaré gustosament.

Mil petonets i fins aviat Susanna

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...